Lil Durk – Blocklist (Official Video)

7220, the new album from Lil Durk. Available now:

Shot by @JerryPHD

Follow Lil Durk:
Instagram –
Twitter –
TikTok –
Facebook –
Giphy –

Listen to Lil Durk:
Apple Music:
Spotify:
SoundCloud –
Merch:

Subscribe:

#LilDurk #Blocklist #7220

170 Comments

  1. Lego you so rich I know yo brother King run

  2. lol lil durks like i"i dont gotta show up to my video shoots no more"
    lol

  3. β€œ she like curry chicken bird , i like salmon”. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  4. Bro got his copy on the video im deaddd

  5. She really into it ik it's fake but she slapped the shit out of

  6. I can watch this in the dark, squinting 😝 with shades 😎 on, and he still don't look like Durk.

  7. too late he already on that block list for me babess 😭😭

  8. My patna jp loves dis song bro sings his heart out dam near crying ole cry baby ass nigga

  9. She like chicken wings I like salmon πŸ˜‚πŸ˜ˆ

  10. the crying scene tho 🀣🀣🀣

  11. Why this song make me cry and I'm a hardboy

  12. πŸ–€πŸ”₯πŸ–€πŸ”₯πŸ˜”

  13. Lil Durk dun murked this right here, straight up BANGER! He aint like all them goofies and oppas who just be usin that AUTHENTIC VIEWS dawwwt cawwwm jawwwn to get they hits up to go HAM like them Island Boys dun did… SMH

  14. 🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀❀️ so good

  15. When he gone be on more music videos???

  16. I hope that girl wasn't India because on Lil Durk phone it said India πŸ™‚β€οΈ

  17. Seeing some brand new white air forces on fire is always my worst nightmare.

  18. I just signed into a thousand YouTube accounts so I can press the like button a thousand times πŸ€·πŸ½β€β™‚οΈ

  19. Do not worry about you when I get back to where I'm going to be at my Chicago number will be on Instagram and I'm going to put it on YouTube since you're feeling that type of weed about my baby okay Mama got you don't worry about it πŸ™πŸΎπŸ«€πŸ€±πŸΎ

  20. Am from the Caribbean grenada πŸ‡¬πŸ‡©πŸ‡¬πŸ‡©what's the link durk I respect this rapper but hmmmm it's street tuff

  21. Wait lilDurk did that actually happen or are you just doing that for the video?

  22. 1:26am 9/1 πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯🎧🎢 Chichi Wont put u on da block list Monsta πŸ–€

  23. A cunhada me mando embora taco fogo no meu 12 molas πŸ‡§πŸ‡·πŸ˜‚

Leave a Reply

Your email address will not be published.