jschlatt ruins our gameshow

jschlatt, Emiru, ConnorEatsPants, Maya Higa, and Esfand do a gameshow. Schlatt ruins it.

MTN DEW GAME FUEL is a beverage designed to give you an edge! For more information check out
CODE: OTK for 5% off!

Chipotle Smoked Brisket is Here! Order In The App Now – chip.tl/order

Artesian is ready to upgrade your PC to build for you live on Twitch and have it shipped to you within a week! Get up to $100 off by visiting & entering discount code OTK at checkout!


👑 CATCH OTK’S LATEST SHOW “PARASOCIAL” 🧠🧠🧠!!!
🔴 Every Monday at 2PM CST
➡️➡️

👑 CATCH OTK’S LATEST SHOW “LOOT GOBLINS” 👺👺👺!!!
🔴 Every Wednesday at 4PM CST
➡️➡️

👑 CATCH OTK’S LATEST SHOW “GAMEDAY” 🏈🏀🥊!!!
🔴 Every Friday at 2PM CST
➡️➡️

Check Out More OTK Content Here:
👑 Asmongold | |
👑 Mizkif | |
👑 Esfand | |
👑 Rich Campbell l |
👑 Nmplol l |
👑 Jschlatt | |
👑 Cyr | |

👑 OTK Socials 👑
Follow us on Twitter –
Follow us on Instagram –
Follow us on TikTok –
Follow us on Twitch –
Visit our website –
Like us on Facebook –
Join our subreddit –
Join our Discord server –

Check Out Our Guests Here:
Austin:
Tinakitten:
Fuslie:
Will Neff:

Edited by:
PoliteSL | | He owes Schlatt 13 more videos for free

Outro Song:
The Long Walk – Jamie Norwood

Discord Server:

#OTK #Mizkif

276 Comments

  1. I’m not sure what to say about the fact I was in the car with my parents lol I just came home and got my old one and then went back and went and saw that it is a big deal lol lol I’m glad I didn’t see you guys too but I’m not sure what to say but I’m just going on a big one thing with the other one lol I just came back to the room lol I got the money back and then the guy came in lol

  2. Esfand: “Emiru’s chest is cursed.”

    Men: “That is a risk I am willing to take.”

  3. okay but he's a really bomb singer nil

  4. 3:07 was that scripted or did he actually stumble?
    11:30 ok but when did she get the gun from the contestants and keep it hidden? that's kinda impressive ngl

  5. yeah slick won this show hands down. maiden just sitting on him and standing on him got me jelly

  6. Video in a nutshell
    Esfand physically forces young girl to ask weird people questions
    And schlatt almost kills himself then drinks literal shit

  7. I actually didn't know Schlatt could alter his boice that much. Or sing.

  8. I had fun rewatching this until the predator appeard. yuck.

  9. The dude he kissed on the forehead at the start was so disappointed he didn't get it on the lips

  10. That was the sickest shit ever I'm so happy to witness the evolution of content creation

  11. Emiru looking like a sexy asian Gamorra from Gotg

  12. Even the medieval recognize Jordan's greatness

  13. Connor just randomly gains points, so of course he is winning.

  14. Seeing Schlatt on the verge of reenacting the events of 1999 puts a tear in my eye, good to know the good old big guy isnt completely gone!

  15. I believe you misspelled “made it better!”

  16. “ I pick 25 because I cheated and I know there is something sitting in there”

  17. How the HELL did maya not get the bubble riddle, that was so obvious.

  18. Wait no Sclatt was right. Tetris sold 520million copies, minecraft only sold 238

  19. the tickle- schlatt proceeds to die horribly

  20. The Tickler just wanted to cheer up the sad goblin and everyone misunderstood him…

  21. noe of them look happy to be there lmao this is hard to watch

Leave a Reply

Your email address will not be published.